čtvrtek 29. prosince 2016

Makeup Revolution - Ultimate Blush, Light and Contour Palette RECENZE

Dlouho jsem přemýšlela, čím na blogu začít. A než psát nějaké bláboly které vlastně ve finále ani nikoho nezajímají, tak jsem se rozhodla ukázat vám tuto úžasnou paletku od poslední dobou docela oblíbené značky Makeup Revolution. Recenzí na ni na internetu moc není, tedy já vlastně v češtině nenašla ani jednu :D Tak třeba se někomu bude hodit. Tato paleta je plná rozjasňovačů, tvářenek a bronzerů. Já ji mám chvíli, ale už jsem si ji dostatečně odzkoušela abych mohla napsat tuto menší recenzičku. 




No, takže čím bych začala? Nejspíš obalem. Není to žádná hitparáda, působí vcelku křehce, ale tyto velké paletky asi nikdo moc nenosí po kabelkách a tak, takže se tam s nějakým rozbitím jako u menších tolik nepočítá. Po otevření se v horní části schovává malé zrcátko, které je alespoň pro mě poněkud bezvýznamné. Ale proti gustu...

Samotné produkty v paletce jsou ale vcelku pecka. 8 rozjasňovačů, 8 bronzerů, a 16 tvářenek. Tam už si musí vybrat snad každý. Pigment je téměř u všech opravdu super, prášivost minimální, více však u matných tónů, jak už je zvykem že. Ale musím říct že některé světlejší tvářenky a bronzery by se určitě daly použít i jako rozjasňovač.



První sloupec - rozjasňovače
Ty se na fotku zachycují opravdu velmi špatně, ale dělala jsem co jsem mohla. Moje vybavení prostě není úplně dokonalé :D Ale jsou opravdu krásné.

Druhý sloupec - studené tvářenky
Osobně přeferuji spíše teplejší odstíny, ale uznávám, že tyto se opravdu povedly.


Třetí sloupec - teplé tvářenky
Ty jsou super, pro mě ideální. 


Čtvrtý sloupec - bronzery
Bronzery používám z těchto tří produktů nejčastěji, můj kulaťoučký obličej prostě potřebuje zúžit ať už jdu kamkoliv. Opět povedené! 


Ten pigment jsem nejspíš nezachytila úplně dokonale, holt se budu muset vybavit lepší technikou. Každopádně tahle paletka za to určitě stojí. Cena je nějakých 500,- což si myslím, že vůbec není moc za tolik produktů! A ta kvalita, no za ty peníze ji prostě doma mít musíte. 

Paleta je zakoupena na eshopu PINKPANDA.CZ eshop plný skvělé kosmetiky!



Žádné komentáře:

Okomentovat