pátek 30. prosince 2016

Štětce JessUp RECENZE

Dnes jsem tu s recenzí na štětce JessUp. Nejsem nějaká extra profi kosmetička, a tak jsem hledala fajn štětce za slušnou cenu. Zabrousila jsem na eshop PINKPANDA.cz a tyto štětce mi tam okamžitě padly do oka.


Jak už napovídá název blogu, tak jsem milovník fialové. Je tedy jasné že jsem zvolila fialovou variantu štětců. Rukojeť štětců je dřevěná se stříbrným nápisem Jessup a stříbrnou kovovou objímkou.

Jak už jsem zmínila tak sada se skládá z 10ti štětců. 5 štětců je velkých na tvář a dalších 5 jsou kopie těch velkých, jen menší verze na oči.


Je zbytečné rozepisovat se o každém štětci zvlášť, využití si každý najde svoje, to co mu nejvíc vyhovuje. A že jsou prostě super můžu říct naprosto o všech.  Štětce jsou velmi pevné, nepelichají ani po několika mytích, jsou husté a ačkoliv mají syntetický chlup na pleti dost příjemné. Štětce tapered mají chlup trošku jiný, ale stále pro ně platí vše co pro ostatní. Krásně se dřží v ruce a ještě lépe se s nimi manipuluje. Tekuté produkty zůstávají na povrchu štětce a moc do něj nezatékají, to beru jako velké plus. Nevzniká tím velká spotřeba produktů, štetce se lépe myjí a s produktem se i lépe pracuje. Velké štětce jsou dlouhé 16cm a malé 18,5cm. Zatím jsem neobjevila žádné mínus, a už teď jsem si jistá že minimálně štětce na oči si od této značky objednám další. Ne proto, že štětce na tvář by byly špatné, ale protože těch na oči je prostě podlě mě potřeba víc. Alespoň já to tak mám.

A teď se podíváme na štětce jednotlivě.

ROUND TOP


TAPERED


FLAT ANGLED


FLAT TOP


ANGLED


A tady můžete kouknout na detail štětin.


Závěrem nemůžu říct nic jiného, než JDĚTE DO NICH! Vážně! Pokud se vám nechce investovat tisíce do drahých štětců, pořiďte si tyto. Jsou totiž s většinou těch drahých srovnatelné, v některých případech i lepší.






3 komentáře:

  1. Vypadají skvěle, já jsem jeden štětec na konturování dostala od Ježíška :))

    BLOND SITE.CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou skvělé :) konturovací taky od Jessup? a spokojenost? :)

      Vymazat
  2. Čítam na ne len samé dobré recenzie. Tento rok si ich plánujem kúpiť.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat