čtvrtek 5. ledna 2017

Dermacol 16H Lip Colour RECENZE

Dámy, dneska vám ukážu něco vážne božího!
Revoluční dlouhotrvající dvoufázová barva na rty a lesk 2v1 od Dermacolu.
Že tyto barvy na rty ještě neznáte? CHYBA! Po přečtení tohoto článku pro ně poběžíte do drogerie.



Já mám doma zatím těchto 6 odstínů, ale tím zdaleka nekončím protože na trhu jich je 12. 


No a co bych vám o nich tak řekla? Dlouhou výdrž u rtěnek a barev na rty slibuje kde kdo. U Dermacolu je to ale realita! Je pravda, že každý produkt na různých typech pleti vypadá jinak, a taky se jinak "chová". U tohohle produktu ale neznám snad nikoho, komu by nevyhovoval a nevydržel opravdu dlouho. Balení vypadá jako normální leskl na rty a má i stejný aplikátor jako běžné lesky.

Aplikace je naprosto jednoduchá. Nanesete barvu, stačí tenká vrstvička, a necháte asi minutu zaschnout, že je zaschlá poznáte jednoduše. prostě na ni sáhněte. Čím déle necháte tím jistější to samozřejmě bude. No a na barvu po zaschnutí nanesete průhledný lesk. V případě že preferujete matné rtěnky, můžete lesk samozřejmě vynechat.  Čímž se ale pravděpodobně trochu sníží výdrž.

No a teď už k té skvělé výdrži. Znáte jinou rtěnku která vám vydrží od rána do večera? Rtěnku se kterou můžete jíst, pít, mluvit celý den? Já teda ne! Večer při odličování ji naopak musím doslova rozpustit nějakým mastným odličovačem. 

Tak co? Utíkáte pro ni? :)

2 komentáře:

  1. Luci, přesně jak píšeš je vážně super :) Ještě že jsi mi ji poradila ;) Vydrží mi celý den a večer mám kolikrát problém ji vůbec dát dolů :D

    OdpovědětVymazat