neděle 8. ledna 2017

L´ORÉAL Paris Arginine Resist X3 Expres balzám double elixír

Čaute holky,
Dneska si ukážeme něco pr vaše vlasy. :)
Vzhledem k tomu, že mám hodně namáhané vlasy, tak jsem dlouho hledala ten správný přípravek, který trochu napomáhá rozčesávání, dodává lesk a chrání vlasy před teplem při foukání a žehlení. Vyzkoušela jsem jich mraky. Nejvíce mi vyhovuje tento od L´ORÉAL Paris a u něj už pravděpodobně i zůstanu.


Na tuhle bezoplachovou péči mě nalákala její reklama. Vzhledem k tomu že je dvoufázová, musí se tedy před každým použitím řádně protřepat. Po prvním použití nic moc, ale už při asi čtvrtém použití jsem cítila, že vlasy jsou opravdu hebké, mnohem lépe se rozčesávají a celkově působí zdravěji. Vzhledem k tomu že obsahuje olejovou část, tak má spousta lidí obavu aby se vlasy moc nemastily. Omyl! Vlasy se určitě nemastí. Mimo jiné sprej nádherně voní, takže aplikace není nějak nepříjemná. A můžu říct že jsem měla v rukou i jiné přípravky tohoto typu, které vyloženě smrděly. 

Elseve má v této řadě spreje pro různé typy vlasů, konkrétně tento je pro slabé vlasy s tendencí vypadávání. No s vypadávání vlasů mám od porodu docela problém, a můžu říct že se to trošku utlumilo. Ale je pravda že k tomu také "zobu" Biosil. Takže upřímně nevím čemu za utlumení vypadávání vlasů děkovat. 

Máte zkušenost s jiným sprejem z této řady? Budu ráda když se podělíte o zkušenosti. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat