úterý 3. ledna 2017

Žehlící kartáč na vlasy

Ahoj kočky,
Dneska jdu s poněkud negativní recenzí. Jak už to tak bývá, holky s vlnitými vlasy chtějí rovné, a naopak. No já jsem ta co touží po rovných, takže jsem nerozlučná kamarádka se žehličkou na vlasy. Nechala jsem se tedy zlákat ke koupi žehlícího kartáče. A jak to dopadlo? To si přečtěte níže :)




Kartáč jsem si objednala celá natěšená, že bude žehlení zase o něco snažší. OMYL! Umyla jsem vlasy, vysušila, rozpálila kartáč a šla jsem na to. Kromě toho, že "žehlení" šíleně tahalo a trhalo vlasy, se vlastně nic moc nedělo. Dala jsem mu šanci a asi půl hodiny jsem si s ním vlasy "česala". Div mi netekly slzy. A výsledek? Hrůza! vlasy to trochu srovnalo, to ano, ale vypadaly hrozně. Takže za mě rozhodně ne! Já mám vlasy vcelku husté, takže třeba někomu s řidšími vlasy bude stačit. Ale myslím, že tomu tahání se stejně nikdo nevyhne. Já zůstávám u krásného hladkého narovnání žehličkou, které je podstatně rychlejší, snažší a vlasy tolik "nedorve".

Žádné komentáře:

Okomentovat