čtvrtek 12. ledna 2017

Rtěnky MAKEUP REVOLUTION

Hezký večer přeju. :)
Dneska mi přišel nádherný balíček z eshopu pinkpanda.cz. 
V balíčku na mě čekala hromada úžasných produktů, které vám postupně představím. Dnes to budou rtěnky od značky Makeup Revolution. 


1. Chic - Tato narůžovělá rtěnka je plná třpytek, které jdou na rtech bohužel hodně cítit. Pro mě je to dosti nepříjemné. Barva je ale opravdu krásná, a na rtech vypadá skvěle. 


2. Immoral - Modrá barva není na rtech zrovna obvyklá, její nanášení vyžaduje preciznost, protože na těchto barvičkách jde vidět opravdu každá chybička. Je jasné že není vhodná úplně pro každého. 

3. Crime - Růžová výrazná klasika. Nemám co vytknout.

4. Magnificent - Krásná, trošku měnící se fialová. Je jasný že z těchhle pěti kousků je to takovej můj vítěz. Je opravdu nádherná. 

5. Felony - Žluto-zlatá kráska, Na běžné nošení nic moc, ale určitě najdu příležitost, kdy ji vyvětrat.

Všechny tyto rtěnky drží vcelku hezky. Krásně kloužou po rtech a nevysušují. Co se týká balení, tak je velmi jednoduché, ale o to hezčí než nějaké přeplácanosti, které nemám vůbec ráda. Nevypadá vůbec křehce, což také oceňuji. No a v neposlední řadě se mi moc líbí, že ukázka barvy je na horní straně rtěnky, nikoli na spodní jako u ostatních, tudíž hned vidítě jakou rtěnku berete do ruky. Určitě pořídím další odstíny. Rozhodně ještě nějakou červenou a dál uvidím. Výběr je obrovský. :) A cena? 49,-!! No to je paráda ne? :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat